-
Naistēle
Naistēle
Stiili järgi
Sobib kõige paremini:
- Sobib kõige paremini:
- Matkamiseks
- Jalutamiseks
- Igapäevaseks kasutamiseks
- Seiklusteks
Uued ja Esiletõstetud
- Uued ja Esiletõstetud
- Enimmüüdud
- Uudistooted
- UNEEK
- Meestele
MeesteleStiili järgi
Sobib kõige paremini:
- Sobib kõige paremini:
- Matkamiseks
- Jalutamiseks
- Igapäevaseks kasutamiseks
- Seiklusteks
Uued ja Esiletõstetud
- Uued ja Esiletõstetud
- Enimmüüdud
- Uudistooted
- UNEEK
- Lastele
LasteleStiili järgi
SOBIB KÕIGE PAREMINI:
- SOBIB KÕIGE PAREMINI:
- Matkamiseks
- Igapäevaseks kasutamiseks
UUED JA ESILETÕSTETUD
- UUED JA ESILETÕSTETUD
- Enimmüüdud
- Uudistooted
- Allahindlused
- Outlet
Teave küpsiste kohta
Meie veebileht kasutab küpsiseid veebilehe funktsionaalsuse, veebilehe jõudluse, analüüsi, isikupärastatud sisu ja reklaamide jaoks. Klõpsates "NÕUSTUN KÕIGI KÜPSISEGA" nõustute sellise kasutuse ja teabe jagamisega meie partneritega. Saate rohkem teavet meie küpsiste kasutamise ja partnerite kohta ning samuti saate oma nõusolekut muuta küpsiste poliitikaga.

Tingimused
I. Üldsätted
1. Keenfootwear.ee veebipood (edaspidi "pood") reegleid (edaspidi "reeglid") rakendatakse Kliendi suhtes, kui ta teeb tellimuse ja ostab kaupu UAB "Open 24", ettevõttekood 300569944, käibemaksukohustuslase kood LT100002476918, registreerimisaadress Turgelių 1, LT-02103, Vilnius, Leedu, mille andmeid kogutakse ja säilitatakse Leedu Vabariigi juriidiliste isikute registris (edaspidi "Keenfootwear.ee" või "Müüja").
2. Keenfootwear.ee on õigus muuta e-poe reegleid. Poest ostmisel kohalduvad kliendile tellimuse esitamise hetkel kehtivad reeglid (kirjas tellimuse juures).
3. Kui klient ei ole e-poe reeglitega tutvunud, ei ole tal võimalik esitada Keenfootwear.ee kauba tellimust. Igal juhul loetakse, et klient on reeglitega tutvunud ja nõustub nendega, kui ta kinnitab enne kauba tellimist oma nõusolekut reeglitega, klõpsates valikul NÕUSTUN. Kui klient ei nõustu või nõustub osaliselt kogu või osaga reeglitest, kohustub ta Keenfootwear.ee elektroonilise tellimuse esitamata jätma, vastasel juhul loetakse, et klient on e-poe reeglitega tutvunud ja kõigega tingimusteta nõustunud.
4. Keenfootwear.ee on vaba igasugusest vastutusest, kui kahju tekib põhjusel, et klient ei ole talle antud soovitusi ja oma kohustusi eirates tutvunud e-poe reeglitega, ehkki talle oli selline võimalus loodud.
II. Privaatsuspoliitika
1. Kui klient soovib saada Keenfootwear.ee uudiskirju, on tal võimalus see valida.
2. Küpsis on väike tekstifail, mis saadetakse ja salvestatakse ajutiselt iga veebilehte külastanud isiku veebibrauseris.Järgmisel korral sama veebilehte külastades annab veebibrauser informatsiooni serverile tagasi.Küpsis aitab veebilehel külastajat ära tunda, salvestada veebilehe külastamise ajaloo ja pakkuda selle alusel isikupärastatud andmeid.Keenfootwear.ee veebilehe küpsiste otstarve:
- tagada veebilehe järjepidav funktsioneerimine
- tagada ostukorvi funktsioneerimine
- meenutada meeldinud kaupu
- koguda lehekülje külastamise statistikat
Soovides kustutada kõik oma arvutisse salvestatud küpsised, lugege kasutatava veebibrauseri juhendit, mille leiate veebibrauseri menüüst: Abi“.
Märkus: Kustutades meie küpsised, ei saa te kasutada mõningaid meie veebilehekülje võimalustest.
3. Kauba tellimisel peab klient märkima kauba kohaletoimetamiseks vajalikud isikuandmed: ees- ja perekonnanime, kauba kohaletoimetamise aadressi, telefoninumbri, muud kauba kohaletoomiseks vajalikud andmed. Keenfootwear.ee kinnitab, et neid andmeid kasutatakse üksnes kauba tellimise ja kohaletoimetamise otstarbel. Keenfootwear.ee kohustub seda infot mitte avaldama kolmandatele isikutele, välja arvatud Keenfootwear.ee partneritele, kes osutavad kauba kohaletoimetamise või muid kliendi tellimuse esitamise või täitmisega seotud teenuseid. Mis tahes muud kliendi isikliku teabe avaldamise kolmandatale isikutele erandjuhud kooskõlastatakse igal juhul kliendiga. Kõikidel muudel juhtudel võib kliendi mis tahes isikuandmeid kolmandatele isikutele avaldada vaid Eesti vabariigi seaduses sätestatud juhul.
4. Keenfootwear.ee e-poes registreerimisel ja kauba tellimisel kohustub klient oma sisselogimisandmeid kaitsma ja mitte kellelegi avaldama. Ühtlasi kinnitab klient, et ta on täisealine ja tal on õigus tellida Keenfootwear.ee e-poest kaupa. Kui klient avaldab oma sisselogimisandmed, on Keenfootwear.ee vaba igasugusest sellega seotud vastutusest.
5. Reeglitega tutvumisel kinnitab klient, et teda on teavitatud, et Keenfootwear.ee e-poodi külastades paigutuvad tema arvutisse küpsised (veebiserverist saadetavad failid).
6. Keenfootwear.ee kinnitab, et püüab kliendi isikuandmete kaitseks kasutada kõige innovatiivsemaid tehnoloogiaid.
III. Tellimuse esitamise kord ja tingimused
1. Klient valib e-poe kodulehte külastades soovitava kauba. Tema valiku põhjal moodustub ostukorv.
2. Pärast ostukorvi täitmist peab klient sisestama valitud kauba kohaletoimetamiseks vajalikud andmed: oma ees- ja perekonnanime, kohaletoimetamise aadressi, telefoninumbri ja lisainfo, mis võib tellitud kauba kohaletoomisel oluline olla. Keenfootwear.ee kinnitab, et kliendi esitatud andmeid kasutatakse eranditult üksnes kauba müümise ja kohaletoimetamise otstarbel, järgides Eesti vabariigi seaduses sätestatud nõudeid isikuandmete kaitse kohta.
3. Edasi peab klient valima ühe võimalikest Keenfootwear.ee e-poe arveldusviisidest (vt lähemalt reeglite IV ptk). Ühtlasi saab klient valida Keenfootwear.ee pakutavate variantide seast kauba kohaletoimetamise aja (ajavahemiku tundides). Klient kinnitab ühtlasi, et nõustub valitud või kindlaksmääratud ajal märgitud aadressil viibima.
4. Viimases aknas on märgitud kõik kliendi sisestatud andmed, mille kinnitamise eel kohustub klient veenduma, et kõik esitatud andmed on õiged ja vastavad tema soovile. Enne tellimuse esitamist Keenfootwear.ee on kliendil võimalus parandada väärad andmed. Samuti on kliendil võimalus parandada kauba kohaletoomiseks vajalikke isikuandmeid ka pärast tellimuse esitamist. Kliendil ei ole võimalik kinnitada tellimust enne, kui ta tähistab, et on tutvunud ja nõustub Keenfootwear.ee e-poe reeglitega. Kui klient ei ole enne kauba valimist poe reeglitega tutvunud, kohustub ta seda tegema enne oma tellimuse ja selles esitatud andmete kinnitamist.
5. Kui klient kinnitab tellimuse, saadetakse see Keenfootwear.eeKeenfootwear.eeKeenfootwear.ee. Tellimus loetakse esitatuks hetkest, kui see on laekunud Keenfootwear.eeKeenfootwear.eeKeenfootwear.ee. Sellest hetkest peetakse seda kokkuleppeks kliendi ning Keenfootwear.ee vahel. Kuid kokkulepe kehtib alates hetkest, mil Keenfootwear.ee saab kliendi poolt valitud pangast maksekinnituse, kui makse sooritakse läbi internetipanga, millega on tasutud valitud kaupade eest; kokkulepe peetakse kehtivaks niipea kui makse on laekunud; kui makse on tehtud sularahas kullerile või pangakaardiga pakiautomaati, kokkulepe loetakse kehtivaks hetkest, mil klient kinnitab tellimuse Keenfootwear.ee e-poes.
6. Kui klient on esitanud tellimuse, saadab Keenfootwear.ee süsteem talle automaatselt e-kirja, kus on kirjas tellitud kaup ja kliendi esitatud andmed.
7. Kui Keenfootwear.ee on saanud pangalt teate, et klient on kauba eest tasunud, saadetakse kliendile märgitud e-posti aadressil teade. Pangalt teate saamise hetke loetakse kliendi ja Keenfootwear.ee vahelise lepingu täitmise alguse hetkeks.
8. Kliendi esitatud tellimust hoitakse Keenfootwear.ee andmebaasisvastavalt Eesti Vabariigi (edaspidi LV) kehtivas seaduses sätestatud seesuguste andmete talletusajale.
9. Igal juhul loetakse, et tellimuse esitamisel on klient tutvunud ja nõustub tingimusteta poe kõikide reeglitega, nagu ka kõikide muude tellimuse juures märgitud tingimustega.
10. Kokkulepe sõlmitakse ja rakendatakse ametlikus riigikeeles.
IV. Kohustused ja kauba hinna määramine
1. Kõikide e-poe toodete juures on toodud toote üldkirjeldus.
2. Keenfootwear.ee märgib ära ning klient kinnitab, et on tutvunud asjaoluga, et e-poes kuvatav kaup võib kasutatava monitori eripärade tõttu värvi, kuju, suuruse ja muude parameetrite poolest erineda reaalsest kaubast.
3. Klient on nõus, et e-poes elektroonilise tellimuse esitamisel kohustub ta kauba eest tasuma tellimuses märgitud hinna.
4. Hinnad poes ning tellimuse arvel tuleneb riigi ametlikus valuutas ja käibemaksust.
5. Keenfootwear.ee müüb tellimuses kindlaksmääratud tingimustele vastavat kaupa. Kui kliendile müüdud kaup ei vasta teatud tellimustingimustele, klient peaks sellest kõigepealt viivitamatult Keenfootwear.ee telefoni teel teatama, Keenfootwear.ee aga kohustub olemasolevate puuduste kõrvaldamiseks tegema kõikvõimaliku, kui need puudused on tekkinud Keenfootwear.ee või tema nimel tegutsevate kolmandate isikute süül. Kui Keenfootwear.ee ei kõrvalda mõistliku, kliendiga kooskõlastatud tähtaja jooksul puudusi, on kliendil õigus kaitsta oma õigusi LV tsiviilkoodeksi ja Eesti Vabariigi (edaspidi EV) võlaõigusseaduse ja tarbijakaitseseadusega sätestatud korras.
6. Keenfootwear.ee kohustused kauba suhtes.
6.1. Juhul kui konkreetsete toodete puhul määratakse kindlaks teatud kasutuskõlblikkuse tähtaeg, kohustub Keenfootwear.ee sellise kauba müüma kliendile nii, et tal oleks reaalne võimalus kasutada kaupa kasutuskõlblikkusaja lõpuni.
6.2. Keenfootwear.ee kohustub üle andma kvaliteetse kauba, mis vastab tellimuses sätestatud tingimustele.
6.3. Keenfootwear.ee kohustub kliendile esitama tellimuses märgitud kaubakoguse. Keenfootwear.ee ei vastuta juhul, kui üleantud kauba kogus ei ole õige põhjusel, et klient märkis Keenfootwear.ee esitatud tellimuses väärad andmed.
6.4. Keenfootwear.ee esitab kliendile igal juhul tellimuses ette nähtud kriteeriumidele vastava kaubavaliku.
6.5. Kui tellimuses on ette nähtud teatud esemetekomplekt, kohustub Keenfootwear.ee esitama kõik esemetekomplekti kuuluvad esemed.
6.6. Kaup toimetatakse kohale pakendatult ja sõltuvalt selle tüübist nii, et seda saaks otstarbekohaselt kasutada.
V. Tasumiskord ja tähtajad
1. Kliendil on võimalik tasuda oma tellimuse eest Keenfootwear.eeKeenfootwear.ee e-poes kasutades ühte järgnevatest valikutest: pangaülekanne, internetipangas maksmine, krediitkaart või sularaha. Ettevõte jätab endale õiguse muuta makseviise.
2. Olles valinud internetipanga maksevõimaluse on klient kohustatud kohe maksma kauba ees. Kui valisite makse sularahas, siis on klient kohustatud maksma kohe, kui pakk on temani jõudnud. Vastasel juhul kaotab klient õiguse esitada kaebusi tarnetingimuste reeglite rikkumise kohta, kuna pakk pannakse teele vaid siis, kui Keenfootwear.ee arvele laekub raha kauba tasumise eest.
VI. Kauba tagastamine
1. Kliendil on võimalus samuti tagastada talle mitte meeldinud tooted.
2. Kliendil on õigus kaupa tagastada 365 päeva jooksul peale tellimuse kinnitamist. Kaupa võib tagastada kui klient pole rahul kauba suuruse, kuju, värvi, mudeli või muude põhjuste tõttu.
3. Kaupa saab tagastada vaid siis, kui või tagastatav kaup vastab järgmistele nõudmistele:
a) seda ei ole kasutatud;
b) see ei ole rikutud;
c) selle kasutusomadused on säilinud;
d) see ei ole kaotanud kaubanduslikku välimust.
4. Kauba läbivaatamisest tingitud pakendimuudatusi ei peeta põhimõtteliselt rikkumiseks ega kaubandusliku välimuse kaotuseks. Kaup tuleb igal juhul tagastada originaalpakendis, sealhulgas kaubalt eemaldamata Keenfootwear.ee plommiga.
5. Kauba tagastamisel kohustub klient mis tahes juhul esitama Keenfootwear.ee kauba ostudokumendid.
6. Agastuse täitmiseks peab klient täitma Keenfootwear.ee veebilehel tagastusvormi, märkides tagastatava kauba ja tagastamis põhjuse, ning saadab kaubad otse müüjale Keenfootwear.eeKeenfootwear.ee. Klient tasub kauba tagastamise eest ning see kinnitatakse tagastuse kättesaamisel Müüjale.
7. Kliendile tagastatakse makstud summa, sealhulgas kohaletoimetamise tasu. Keenfootwear.ee ei ole kohustatud hüvitama kliendile lisakulusid, mis tulenevad sellest, et klient valis selgesõnaliselt muu tarneviisi kui Keenfootwear.eeKeenfootwear.ee poolt pakutava odavaima tavapärase tarneviisi.
8. Toote saab tagastada ainult siis, kui toode vastab nõuetele, mis on välja toodud 3ndas punktis. Raha tagastatakse 14 päeva jooksul alates sellest hetkest, kui toote tagastamise avaldusele on alla kirjutatud.
9. Juhul, kui ostja poolt soetatud kaubal on kvaliteedipuudusi, võib ostja esitada enda nõudeid seoses kvaliteedipuudustega 2 aastase garantiitähtaja jooksul, st ostjal on 2 aastase garantiitähtaja jooksul õigus omal valikul müüjalt nõuda:
- Tasuta eseme puuduse likvideerimist (ese parandada);
- Vahetada tasuta ebasobiva kvaliteediga ese sobiva kvaliteediga eseme vastu;
- Eseme hinna alandamist või
- Katkestada ühepoolselt leping ja nõuda kauba eest tasutud raha tagastamist (Tsiviilkoodeksi 6.363 artikli 7. osa).
10. Kõikidele jalanõudele kehtib tootmisdefekti korral 2 aastane garantii
VII. Kauba kohaletoimetamine
1. Keenfootwear.ee kohustub kauba kliendile toimetama hiljemalt 2 – 3 tööpäevaga tellimuse täitmiskinnituse saatmisest kliendile. See tähtaeg ei kehti juhul, kui Keenfootwear.ee laos ei ole vajalikku kaupa ning klienti teavitatakse tema tellitud kauba puudumisest. Klient nõustub ühtlasi, et erandjuhtudel võib kauba kohaletoimetamine ettenägematutel asjaoludel hilineda. Sellisel juhul kohustub Keenfootwear.ee kliendiga viivitamatult ühendust võtma ja kooskõlastama kauba kohaletoimetamise.
2. Kauba tellimisel kohustub klient valima kauba kohaletoimetamise aja (märkides ajavahemiku), märkima kauba kohaletoimetamise koha ja isiku, kes kauba vastu võtab.
3. Klient kohustub kauba ise vastu võtma. Juhul kui klient ei saa kaupa ise vastu võtta, kaup aga on toimetatud tema märgitud aadressil ja vastavalt teistele tema märgitud andmetele, ei ole kliendil õigust esitada Keenfootwear.ee pretensioone kauba toimetamise kohta väärale subjektile.
4. Keenfootwear.eeKeenfootwear.ee e-poest tellitud tooted tuuakse kohale autoriseeritud kullerteenusega (vaata ‘’tarne’’ alt rohkemat infot). Toode jõuab kohale arvel esitatud kuupäeval. Klient saab ise valida aja, millal kaup kohale tuuakse. Tarneaeg on kirjas ka tellimuse kinnitamisel, mis saadetakse kliendile. Kui klient ei saa mingil põhjusel oma pakki vastu võtta valitud ajal, peab klient koheselt teatama sellest kohaletoomise teenust pakkuvale ettevõttele läbi e-maili (vaata ‘’kontaktid’’ alt rohkemat infot).
5. Kui kuller ei saa kliendile pakki üle anda mingil põhjusel, siis lepivad kuller ja klient kokku uue aja, millal pakk kohale tuuakse. Täiendavat tarnet ei saa teha rohkem kui kaks korda. Kui klient ei võta oma pakki vastu, siis kaup viiakse tagasi Keenfootwear.eeKeenfootwear.ee ning klient kaotab õiguse teha kaebuseid kättesaamata paki kohta. Ning Keenfootwear.eeKeenfootwear.ee vabaneb vastutusest tarneaja rikkumise kohta kõikidel juhtudel, kui klient ei võta õigeaegselt oma kaupa vastu või kui kliendi süül ei ole kaupa saadud kätte tuua või muude asjaolude tõttu, mida on klient ise mõjutanud.
6. Klient peaks, aga ei kohustu, Keenfootwear.ee viivitamatult e-posti teel teavitama:
a) kui kaupa ei tometata kohale kindlaksmääratud ajavahemikul, mil kaup pidi kohale toimetatama, või kui kullerid hilinevad rohkem kui 15 minutit ajavahemiku lõpust;
b) kui pöördumisel märgitud kullerite e-posti aadressil ei tule 4 töötunni jooksul päringule vastust või ei saa märgitud telefoninumbril vastust;
c) kui kuller käitub kauba kohaletoimetamisel lugupidamatult, näeb ebakorrektne välja;
d) igal juhul teavitama viivitamatult Keenfootwear.ee, kui kaup saabub vigastatud, lömastatud või muud moodi rikutud pakendis; samuti juhul, kui saadetises on tellimata kaup, väär kaubakogus, puudulik kaubakomplekt, vale suuruse või mõõtmetega tooted.
7. Kui kulleri kohaletoimetatud kauba pakend on kortsus, märg või muud moodi väliselt kahjustatud, kliendil on õigus keelduda saadetise vastuvõtmisest.
8. Kui klient võtab kauba vastu ja märkab, et saadetises on väär tootekomplekt või kaup ei ole õige suuruse, värvi või muude parameetritega, peaks Klient, aga ei kohustu, sellest viivitamatult Keenfootwear.ee teavitama.
VIII. Kommentaaride kirjutamine
1. Kõik kommentaaride kirjutamise reeglid külalisteraamatu ja tootekommentaari jaotisesse sätestab ja neist kinnipidamist kontrollib Keenfootwear.ee. Mis tahes kommentaari kirjutamine Keenfootwear.ee e-poodi tähendab automaatselt nõustumist kõikide Keenfootwear.ee sätestatud kommentaaride kirjutamise reeglitega.
2. Keenfootwear.ee on igal juhul õigus eemaldada kommentaarid, mis rikuvad LV seadust, teiste inimeste õigusi või kommentaaride kirjutamise reegleid. Keenfootwear.ee jätab endale õiguse eemaldada külalisteraamatust ja tootekommentaaride seast oma äranägemise järgi mis tahes kommentaare.
3. Iga isik, kes kirjutab Keenfootwear.ee e-poodi kommentaari, kinnitab, et tema kommentaar ei kahjusta ühegi kolmanda isiku õigusi, ja võtab vastutuse oma tegude eest, mis võiksid kahjustada ülalnimetatud kinnitust.
IX. Kaebuste esitamine ja lahendamise kord
1. E-poest müüdud toodetele kehtib võs §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
2. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast.
3. Pretensioon tuleb esitada kirjalikult e-poe e-posti aadressile i[email protected] ja võimalikult arusaadavalt kirjeldatult tootel esineva puuduse kohta.
4. Keenfootwear.ee on kohustatud vastama kirjalikult mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul, arvates pretensiooni saamisest.
5. Kui pretensiooni lahendamise ajal selgub, et defekt ei ole praak, vaid puudused on tekkinud kliendi süül kauba kasutamisel, siis toode ei kuulu tagastamisele ega vahetamisele.
6. Lahkarvamused lahendatakse juhindudes kehtivast seadusandlusest.
X. Muud sätted
1. Kõik kirjad tuleb saata Keenfootwear.ee klienditeeninduse osakonda e-posti teel (leiate valides “kontaktid”).
2. kokkulepped kliendi ja Keenfootwear.ee vahel sõlmitakse ametlikus riigikeeles.

Tagastamisgarantii
Saate mitte sobivaid kaupu tagastada 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist. Tagastamine on võimalik ainult kandmata jalatsite puhul, mis on originaalpakendis.

Kiire kohaletoimetamine
Kiire kohaletoimetamine 2-4 päeva jooksul pakiautomaati või teie valitud aadressile.

Tasuta kohaletoimetamine
Tasuta kohaletoimetamine pakiautomaati ja teie valitud aadressile ostude puhul, mille väärtus on vähemalt 70€.

Ametlik turustaja
Oleme KEEN kaubamärgi ametlik turustaja Leedus, Lätis ja Eestis, seega saame pakkuda teile kõige laiemat KEEN jalatsite valikut.
